Green Season – o campanie de promovare a turismului în lunile mai-septembrie
Cum ar fi dacă, odată ajuns pe aeroportul din Bangkok și întinzând pașaportul să ți se pună ștampila de intrare, ți se spune: „Felicitări, ați câștigat – data viitoare sunteți invitatul nostru special!”…
Cum este posibil așa ceva:
Un sistem electronic performant, Tor Mor 29, permite numărarea în timp real a vizitatorilor intrați pe teritoriul Thailandei. La fiecare milion de intrări, fix acea persoană care s-a înregistrat cu nr 1.000.000, 2.000.000, 3.000.000 și așa mai departe, va fi anunțată pe loc că este câștigătoarea campaniei de promovare.
Cum ești răsplătit dacă ești al milionulea?
Printr-un premiu grozav, ce constă în două bilete de avion dus-întors din țara de origine până la Bangkok și 5 nopți de cazare pentru următoarea vizită în Thailanda, valabile un an.
Cum și de ce s-a inițiat proiectul Tourism Authority of Thailand:
Se știe că, pe timp de vară, în Thailanda este off-season (low season); turiștii străini vin în număr mai mic în cele cinci luni (mai-septembrie) față de restul anului. Pentru a stimula apetitul de călătorie al celor aproximativ 250.000 de persoane la care au acces fiecare dintre cele 28 de birouri regionale din lume ale TAT, s-a decis că vor fi atribuite cel puțin 10 astfel de premii, cu o medie de 2 pe lună, până la sfârșitul campaniei (30 septembrie 2015).
Așadar, dacă ai decis să pleci în Thailanda de acum și până în septembrie 2015, poți avea norocul să repeți voiajul – cu statut deplin de musafir al Regatului Siamului!